MindFit Festival

Zaterdag 11 juni 2022
Met mogelijkheid om te overnachten

De plek om te chillen, te groeien, te genieten, creatief bezig te zijn, te verbinden, te leren, te ontspannen en helemaal jezelf te zijn.

Wat ga je beleven?

Het MindFit Festival is een dag op een bijzondere plek in Twente, waar je geniet van een groep mooie mensen, muziek, workshops en een kampvuur. Een plek waar je komt om te chillen, groeien, genieten, creatief bezig te zijn, te verbinden, leren, ontspannen en helemaal jezelf te zijn. Er is mogelijkheid om te overnachten en heerlijk wakker te worden in het buitengebied van Hengelo.

Geef jezelf deze zomer iets moois cadeau.

Koop hier je kaartje

Dagkaart

za 11 juni 10.00 za 11 juni 22.00

Weekendkaart

za 11 juni 10.00 zo 12 juni 11.00
Overnacht in eigen tent/camper

Uitverkocht!

Waarom?

We leven in een uitdagende tijd. Sommigen noemen het een crisis, velen voelen stress, angst en polariteit. Zelfzorg, verbinding en ontspanning is wat we nu -meer dan voorgaande jaren- nodig hebben. Tijdens het MindFit Festival ervaar je hoe het is om met een groep weer te leren, creatief bezig te zijn, te genieten van muziek, kampvuur, stilte, de natuur en elkaar. Het is een plek waar warme vriendschappen ontstaan en we opgeladen, geïnspireerd en stralend weer naar huis keren.

Voor wie?

Op de eerste editie van dit unieke kleinschalige festival is er plek voor mensen die geïnteresseerd zijn in persoonlijke ontwikkeling en goede gesprekken. Mensen die houden van muziek, de natuur en een kampvuur. Mensen die graag leren, lachen en genieten van het mooie leven. Samen maken we er een geweldige dag van! Als je wilt blijven kamperen in je eigen tent en de zondag wilt starten op een MindFit Manier? Koop dan een weekendkaartje.

Investering

Deze dag is een investering in jezelf, zodat je de laatste weken voor de zomervakantie opgeladen bent voor de laatste loodjes.

Een dagkaart voor de zaterdag kost €97,-. Een weekendkaart kost €125,-.

Omdat we welkom zijn op een camping, is er geen horecavergunning. Dat maakt dat je geen dure drankjes of maaltijden naast je toegangskaart hoeft te betalen. Je neemt je eigen flesje wijn, fris en eten mee. Er is volop 'Aqua de Lux' aanwezig.

Geen zin om zelf avondeten mee te nemen? Dan bestel je bij een lokaal restaurant en laat je het bezorgen. Of je bestelt een vegetarische Indiase Curry bij Super Bassie (€ 7,50) op het terrein van de camping. Vink bij je toegangskaartje aan dat je deze maaltijd wilt bestellen.

Programma

Het programma heeft meer verrassingen, kunst en cadeautjes dan hieronder omschreven. Maar dat houden we graag nog even geheim.

Je bent nooit verplicht om deel te nemen aan een workshop! Er is een ongedwongen en gezellige sfeer.

Zaterdag 11 juni

10:00Inloop
Zachte landing op het terrein

11:00Welkomstpraatje
Wat gaan we vandaag beleven?

11:30Even landen workshop
Met onder andere ademwerk en slow yoga

12:30Lunchpauze
Met live muziek, ontspanning in een tipi en een mogelijkheid tot een wandeling

13:15Twee creatieve workshops
Intuïtief tekenen en de natuur als inspiratie voor creativiteit

15:00Pauze
Met live muziek in de tipi

15:30Voedsel wandeling
Philippe leert je wat je ter plekke kunt eten uit de natuur

16:30Pauze
Met live muziek

17:15Lach sessie
Gratis endorfine door te leren lachen zonder reden

17:45Diner en rust
Geniet van de natuur, maak een wandeling, een praatje of ga lekker niksen

19:15Mindset workshop: focus op de adem
Hoe ontspan je in een stressvolle situatie? Met een mogelijkheid om in een ijsbad te stappen.

20:30Live muziek bij kampvuur

21:30Afsluiting

22:00Vertrek van camping
Voor degenen die niet blijven overnachten

Zondag 12 juni

Deze onderdelen zijn alleen beschikbaar met de Weekendkaart.

9:00 Yoga en ademwerk
Rustig wakker worden in de ochtend

10:15Afsluiting

11:30Vertrek zonder je te haasten van de camping